Jumaat, 8 Julai 2011

Yesterday Punya Cerita

Act aku mrajok masa besday MY HERO tu
pasal pe tah , mlas nk igt so dats y la even beli NOKIA C3
muka aku ta HAPPY lgsung dah tu di tambah pula
dengan plan aku utk die ta bapa mnjadi dan bersambung pula
cerita dari MY COUSIE mmbuatkan MOOD aku mmg HILANG !
tp aku tetap senyum depan die . . sb aku suka SENYUM :)
but watever pun i juz love the way he stand in front of me
middle of crowded people at PRAGIN MALL
he juz stand so close to me , 
make me feel anxious and lil bit shy .. haha
Anyway I LIKE IT SO MUCH
the way he talk to me so close , doe !
juz like almost he wanna kiss me
but honestly i really like that situation
i feel like i wanna hug him
and tell him how much FRUST
with him .. but i cant . . i can tell him I LOVE HIM
but i cant tell him how much i feel so down and so sad
wanna hug him and cry !
erm... but i cant coz i need to be strong 


P/S : aku mmg lemah dengan GRAMMAR :)



Tiada ulasan: