Sabtu, 2 Julai 2011

SygNya My Hero kat Aku :)

Hari ni kan Aku sakit tekak, batuk + nak demam
so aku pun ta bpe nk de mood nk wat keje
sb geram ari ni taleh ckp bnyak2 :)
tp hari ni aku HAPPY sgt2 sb MY HERO
dtg office aku utk antarkan ubat
actually , aku tanak susahkan die sb tmpat keje die
ngn tmpat keje aku takde la dekat sgt , gpon td cuaca mndung
kalo hujan kne die cmne ? Aku tanak die sakit
die blikan aku ubat batuk , ubt skit tekak dengan
 COKLAT CADBURY BLACK FOREST
tau tak , aku lagi excited tgk COKLAT tu dari ubat
haha , seyesly mula2 aku excited sb dapat jumpa die
bila aku bk plastik yg die bg , tros kau nmpak COKLAT FAVORITE 
aku..tyme tu ase nk jerit sb dapat coklat dari MY HERO
ske sgt2..tp sakit kan , kne la CONTROL hahaha :)

Abg ney happy sgt dengan pe yg abg da wat untuk ney
Ney nk minta maaf sb Ney ta dpt mkn ubt batuk tu
Ney taleh nk mkn....
Ney syg abg !
Syg sgt2 :)



Tengss utk Ubat dan Coklat

Tiada ulasan: