Isnin, 25 Julai 2011

Sakit

Semalam SEHARIAN SAKIT TEROK !
muntah ta henti2.. ni la akibat kalo bnyak sgt NANGIS..
aku da agak da ! tp sbkan aku mkn panadol tyme perot kosong
tu yg bertambah2 sakit .. semalam asyik muntah je..

Doc : Lain kali  kalo nk makan panadol jgn makan bnyak2 .
aku : sya skit kepala sgt tu yg sye mkn 5 biji ( ayat nipu .. padahal mmg sngaje )
Doc : Awak putus CINTA ?
aku : ( Doc ni sebok lak plak ) Eh , mne de ... tade2
Doc : Jgn wat cmni lagi , nty awk yg terok 
denyutan nadi awk lemah , awk semakin lemah
sb awk da muntah .. jd tkde pape isi dalam perot awk 
aku hnya angguk kepala ja , tnda faham .
Doc : sye bg awk ubt tahan muntah , vitamin dan ubt demam
igt , jgn mkn panadol dalam kuantiti yg bnyak dan dalam keadaan prot ksong 

Doc ni bg sume ubat tdo .. 
tu yg aku ska !
hahahaha
pasni ta risau nk mkn panadol
mkn je ubt tdo yg doc bg!
hahaha
syg doc .. 
disebabkan sume ubt tu ubat tdo
pg ni aku p keje dalam keadaan pening..
hahahahaha

npe eh , kalo sku nangis bnyak .. msty aku sakit ..
aku ta ske sakit sb bila aku sakit aku tringat die 
aku BENCI sakit !

5 ulasan:

Rean berkata...

jgn tertido masa kerja pula..hehe follow here :)

Messy Girl berkata...

heee...tkde la :)

Eyda Dania berkata...

2 la trlalu ikt perasaan...hik3..take care dear..

Messy Girl berkata...

hihi...tu la..

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...

jgn wat prangai cm ni da