Ahad, 24 Julai 2011

Puas hati kamoo kan?

22 JULY 2011
 8Biji 
23 JULY 2011
 5Biji
24 JULY 2011 
??
tatau lg bpe biji ..

erm.... walaupun 8, walaupun 5
luka kat hati ta pena sembuh..
mak makin hangin ngn sikap aku
denyutan nadi makin rendah ..
OUTSIDE im HAPPY
even infront of my family and friends
but INSIDE im dying SLOWLY :)
I JUZ CANT FACE ALL THIS KIND THING
IM NOT STRONG ENOUGH...

 im not ready to meet ALLAH.....
atie..sorry actually took that pill
cannot sleep without it ... 
i need those pills
it make me calm .....
atie ,, i miss him
miss him so much
atie .. i need him
really need him..


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dear dayah.. jgn bt benda yg boleh sakitkan tubuh badan sendiri k.. jgn ikutkan hati sngt. kawan2 msih ada untuk happy an dayah.. akk pun ada.. kalau ada apa2 msj je akk.. call je akk ok..

Messy Girl berkata...

i am stupid kak wany..so stupid !

Tanpa Nama berkata...

xla.. bukan dayah yg bodoh.. dia yg bodoh sbb mengsia2kan dayah... pcaya la.. nti dia pun akan rasa apa yg dayah rasa skrg ni..

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...

jgn makan panadol...
makan ubt selesema lagi mujarab k....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... telan 10 bijik tros..nk lebih mujarab..telan ubat gegat tuh....confrm ang x kn sakit hati da! aku t bunuh din tuh tgk la!

Messy Girl berkata...

aku la bodoh tie...die happy je tgh aku mnderita cmni..dan aku bodoh sb wat aku mnderita demi die..mmg bodoh pe yg aku wat...tp die yg wat cmni kat aku...kalo die mntak putus dgn jelaskan segalanya...mgkin aku bole trima.... :)

Messy Girl berkata...

kak wany..dyh tanak die rse pe yg dayah rse......skit sgt k.wany..so dyah doa kbhgiaan die....agar die tros happy :)

Tanpa Nama berkata...

sabar je la.. jgn buat benda yg boleh rosakkan diri sendiri.. pk tntg mak ayah sama.. dayah masih ada family dan kawan2.. laki bukan sorg dayah.. mmg la ssh nk lupakan.. tapi kalau dayah sedih2 dia ngh berseronok kt sana xguna jgk.. sbb bg dia mcm suma 2 xwjud.. dayah pun da besar kn da boleh pk mn baik mn buruk.. akk cuma boleh tolong bg nasihat je la.. lain 2 terserah pada dayah la.. akk doakan dayah n atie sntiasa bahagia.. =)

Messy Girl berkata...

ok akak.....btol ckp aka...dyh kne kuat..dyh bukan budak2...kan ?
dyh kne buktikan pada die dyh leh jd matang....

Tanpa Nama berkata...

yes.. thats my dear.. 2 baru betul.. =)

Messy Girl berkata...

heeee...owrait,,,,