Ahad, 10 Julai 2011

Honestly,Saya Amat Kecewa

Tiket TRANSFORMER yg di tempah terpaksa 
dibatalkan gara2
ta jadi kuar ngn MY HERO..
die hilang secara tiba2 tnpa aku pasti 
kemana arahnya.Aku mencari dan tros 
mencari namun aku masih gagal
menjejaki..tapi aku ta pena putus asa dan 
aku tros berusaha
sehingga aku lemah dan gagal mencarinya
sebelum kul 1 lagi , aku da siap !
aku da iron baju, tudung ..
kre kul 12.30 aku da siap da 
try call tp ta angkat smpai pukul 4..
still ta angkat dan aku dengan hati yg
 mmg da TAWAR
amik kptusan p jmpa membe aku 
kat pragin mall
dalam hati aku hope kul 5 atau 6 
still lagi leh jmpa die
tp tekaan aku salah...MY HERO hnya 
antar msej pada pukul 8.16 mlm
yg die mntak maaf sb ta sedarkan diri 
dan bgtau yg die bwu bgun tdo
lega jugak hati aku sb die balas msej,
 aku pun takowt la kalo apa2 jd kat dia
tp kemudian die mghilangkan diri kmbali...
MY HERO...seyesly dan honestly
 SAYA BERASA AMAT KECEWA
air mata ? da tatau bpa bnyak da kuar
saya tanak nangis..tp saya sedih..
kenapa layan saya cmni ?
kenapa buat saya cmni ?

4 ulasan:

Unknown berkata...

ok now kak muni dh paham cerita . . . dye still menghilang lagi ke smpai skrg dayah ?

sbr k . . mungkin dye ada maslh kot n tak nak sesape ganggu dye lagi . . sabar k jgn buat keputusn melulu . .

kalao dya dh cri dayah nanti ajak dye bincg tnya dye elok2 . .

k sis ? smile plz :)

Messy Girl berkata...

die still hilang .... :)

Unknown berkata...

hmm pelik lah ! nape jdi cmneyh . . korg ade gdoh pape tak ?

Messy Girl berkata...

tade pun...everything look fine..
dyh tatau k.murni......