Jumaat, 29 Julai 2011

Aku Disini Menanti :(

Disaat MYHERO curi hati aku 
dengan baik die curi hati aku
lemah lembut ja die amik hati aku
perlahan - lahan ....

tp di saat die nak pulangkan hati aku 
die lempar ja hati aku kat tgh jalan
sambil ckp :SORRY BNYAK KALI :
dan tros berlalu pergi
walau beribu kali aku pgl die
die ttp ta paling pada aku
walau aku menangis dan merayu
agar die berpaling 
MYHERO ttp berlalu

tinggallah aku .....
KESEORANGAN.....
sambil mengutip
hati yang telah pecah
yg telah hancur
dan tade spe yg tolong aku
hanya aku
hanya aku sorunk 
yg masih kutip hati tu
smpai skunk aku masih kutip
dan aku sgt2 berharap
MYHERO akan dtg kmbali
dan kutip HATI tu sma2 ngn aku
amik balik hati ni
dan SIMPAN KEMBALI

kwan2 .. MY HERO akan dtg balik x ?

4 ulasan:

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...

darl..
bestfriend kita ialah diri kita sniri..
kita yg kena motivate diri kita...
aku sedih...ang hapy..ang sedyh..aku hapy....but u know..i can stil feel the pain dat u feel...coz aku pun sniri yg kutip kepingan2 hati aku sniri....n aku pun pgl dia berkali2 untuk balik.dia toleh..tapi dia suh aku kutip sniri

Messy Girl berkata...

at least .. die toleh ..
tp aku ? atie..die pndang aku pun tk!
kalu hg rindu die...he still can pick up ur call,rply ur msej .. tp aku ?
terkontang kanting sorunk .. blur ..
pe salah aku ?

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...

dayah..mmg dia pick up...
tpi tu lagi menyakitkn kn/?
dia hipokrit..dia tunjuk dia baik..
kononya dia really care about me..
tapi hakikat nya?
dia pendusta..
din wat xtau tros...sebab dia xnk sakitkn hati ang...
if rafiq macam din...aku lagi suka dayah....biaq dia ignore tros dari dia tau..tapi dia wat xtau..ni fb aku pun dok bukak...dok tnya aku kuaq ngn sapa...dia x dak hak!!

Messy Girl berkata...

btoi...die do SEBOK hal hg pe hal ? nk tunjuk bek ? p mampoi la..hg tau tie..AKU DA MELUAT NGN AYAT2 LAKI ..!
aku tros trng jela .. MCM CELAKA !
sory to said ... :)
GERAM .. hahahahahaha