Selasa, 12 Julai 2011

My Hero

Tengok this blog je , wat aku nk nangis
lebih2 tgk komen yg pena MY HERO catat 
ta tahan rasa nya nk bndung air mata ni lama2
letih dan penat nangis pada bnda yg aku sniri tatau
 aku tau MYHERO mgkin ada masalah besar
yg perlu die pikul , yg perlu die tanggung
tp aku nk ada ngn die tyme die susa
aku nk ada ngn die tyme2 cmni
jujurla , ta lena tdo aku setiap malam
sb tringat MY HERO . mmg gila kan ?
asal bgun ja dari tdo,tros tgk hp....kot2
MY HERO call atau mesej ..
setiap hari aku tunggu depan phone tu
smpai nk mkn pun da jd tkde mood
aku ta mntak belas kasihan spe2
even pada MY HERO
sb aku kn faham die
aku ta pena marah die
die de sebab npe die wat cmni
so aku akan tunggu
tunggu smpai die perlukan aku
mgkin skunk die ta perlukan aku 
so BIG SMILE FOR MYSELF :)