Khamis, 14 Julai 2011

About My Bestie :)

Sebabkan aku tgh bosan dan tade keje 
aku pun bw FB kwan2 aku ...
rupanya ramai tol kawan2 aku yg sedang berbahagia :)

nak tgk tak ?









best kan ?
masing2 happy ..... 
best gyla tgk diorunk jelez pun de ...

IEDA DANIEL .. haha da ada 2 anak da skunk
FEEZA FEEZA lak bakal mendirikan masjid 20.11.2011
PERMAISURI IKA plak dah de sorunk anak ! huh
yg taleh blah AZAM FAKOCAU pun da ada awek !

JELEZ KOWT ... 


tinggal la ... :











aku still dalam COMPLICATED ...
ble la MY HERO nak okay :)


KITA NI SUME BLA LAGI ???

Even BONI FIXERS pun de AWEK !


4 ulasan:

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...

hahaha...siot tul....tgl kita 4 org je....mmg lawakkk...terlalu memilih kot kita neh...

Messy Girl berkata...

hahaha...memilih kah ?
atau org lain yg terlalu memilih ??
hahaha

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...

haha..kita ni rejected!! hahah

AtyChoc berkata...

huhuhu.. ak xde ann.. :'(