Selasa, 26 Julai 2011

New Job (n_n)

Bru je bek dari sakit , ari ni da DRIVE !
haha .. macam ta cye lak aku drive 
heeee ~~~
hujan lak tu ... 
mak jerit dari jauh 
: Dayah... ! bwak keta leklok !!! :
muka aku tersenyum - senyum jaa
dalam hati.. macam nk kuar jntung
but at last aku da CONFIDENT 
nak bawak
kak aku kat sebelah 
aku kata kat die 
kalo dok mngarah dayah mcm bwak moto
sila turun sekarang 
tros akak aku diam..
hahaha .. 
geram2
 act, aku p interview keje td
clerk gak tp kat one office ni
kre sempoi gak office ni 
kat mne ?
huhu .. tayah la korunk tau 
mmg sngaje aku rhsie kan
coz aku nak MULAKAN HIDUP BARU
setelah aku MATI dalam beberapa minggu nih
yg PENTING .
aku DAPAT  KEJE tu .. 
gaji nya amat BERBALOI - BALOI 
so aku happy :)
de OT , SABTU & AHAD CUTI
bulan POSA balik awal :)
nty pas raya nak pindah masok office baru
slamat de kkyatie
she will guide
i knew to work wif chinese
is something yg hard .. 
but kk yatie ckp
pk SAL DUIT dan pk sal
KERJA .. 
tu ja .. 
kita akan jd KUAT 
anyway tenggss to kk Yatie

kwan2 pasni jarang la aku online
okay jugak .. 
aku nk bzkan diri aku 
aku tanak de mse utk diri aku
but aku akan de mse utk org lain 
Dan to MY HERO 
ney takkan gnggu abg da 
ni yg abg nak kan ?
ney tunaikan 
semoga abg BAHAGIA
ta kre la ngn spe pun .. 


3 ulasan:

nona sani berkata...

ameen..~
eh..,jgn lelajuu sgt !!..
sehidup takperr..jgn sematii..
uikk..nauzubillah...

haaa...semoga semua bahagiiaa...~

nk poser niihh...hehee..mohon lupe hal2 yg bengong ini...*tp bukn lupe ingatan okies*

sbg bloggerr..,kamu perlu bahagiiaa !! heheee

Messy Girl berkata...

heeee ..... tkde la nk lpe smpai hlg ingatan..eh kalo dpt hilang ingtan pun bgos gak... :)
ops! ta bek ckp cmtu ...
heee , sye akan berbhgia always :)

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...

must alwayz be strong k