Sabtu, 2 Julai 2011

Sakit :(

Dari semalam tekak aku ta best , igtkan nk batuk 
rupanya SAKIT TEKAK urmm..
SAKIT SGT :( 
Td akak CLEANER kat tempat aku soh aku 
minum air asam jawa satu cawan tu die soh abihkan 
huh ! mmg gila tp sb nak baik aku minum
 walaupun smpai air mata kuar 
SEDIH SIOT ! dahla sakit , air tu ta sedap nk muntah 
MY HERO ckp nk antar ubat tp die lmbat
die bz bnyak keje , kesian die
aku tanak susahkan die smpai nk kne antar ubat
pastu cuaca mndung smcam , risau la 
kalo kne hujan ttbe die demam ?
susah la ...
So aku tanak die antar ubat
lagipun aku da okey kowtt
sb td IQUAN da bg ubat kat aku :)
die pun sakit cm aku , so ubat die 
die bg aku 


Abg tayah susa2 k :)

3 ulasan:

Unknown berkata...

adk hrp akak cpt sehat :)

Messy Girl berkata...

tengss adik.. :)

Unknown berkata...

wc . hee ~