Sabtu, 8 Oktober 2011

Today :)

Hari ni 8 October 2011
aku da dapat DIPLOMA dalam PENGURUSAN PERNIAGAAN
syukur sgt2, selama 3 tahun aku belajar
walaupun ta dpat pelajar cemerlang
tapi aku still puas hati dengan ponter aku 3 point somethin :)
nak tgk pic ?
pic die ta bnyak, sb kan keadaan amat kelam kabut
aku tunggu si una upload je pic2 kami
yang paling sedih, ta dpt tgkap ngn si anis
sb die balik awal !
then mak aku blikan aku BUNGA 
oh ! terharunya
then MR H dtg, die lepak ngn family aku
ta sngka mak bpk aku terima die
siap die mntak kbnaran nk bawak aku jalan2
mak aku bagi lampu hijau
tp aku da gtau kat mak bapak aku
yg kami juz KAWAN2
walaupun MR H ta dpat trima
tp andai de jodoh kami, ta kemana kan?
paling terharu MR H , blikan BEAR 
smpena aku GRADUATION
hahahahahaha
at last :)
someone belikan bear kat aku
mmg terkejut sgt2


1 ulasan:

Miss Anis berkata...

sedey kOt xdpt tngkap pic banyak2.....