Isnin, 3 Oktober 2011

Madah Berhelah

Aku tgh layan lagu MADAH BERHELAH
teringat pulak si HUSNA :)
dak umah aku masa kat PD 
die mmg suka dengan ZIANA ZAIN
malam2  kalo nak study sme2 ngn die
mula ar die layan lagu ZIANA ZAIN
takpun lagu ACHIK & NANA
yg si ANIS lak , ta abih2 dengan lagu
RAJU CHACHA (LAGU HNDUSTAN)
atau LAGU OH I LOVE U DADDY 
pastu mula la die nty layan lagi JIWANG2
yg MENDAYU2
sme la dengan si ayu dan si ayang :)
hahaha
walaupun last SEM 6 
bnyak bg dugaan lat aku tyme tu
dan aku sedih dengan pe yg diorunk wat
diorunk still KAWAN aku yg AKU SYG :)

**CHIPSMORE TGH BZ JMPE KWN DIE YG DA BERTAHUN TA JMPE
EM.... NTHLA :)

3 ulasan:

Miss Anis berkata...

aLOng hg ny sjew taw........rindu laaaa....hehhee

Messy Girl berkata...

hahaha rindu sgt2

Miss Anis berkata...

taw xpew....tpi da xley cm dlu..sbb msing2 da jaOh....