Ahad, 23 Oktober 2011

Hati Yang Telah Disakiti

10.07.2011 - 24.10.2011

Masa berlalu dengan begitu pantas
keaddan juga berubah mngikut persekitaran
namun hati aku , tetap disitu
tetap PECAH 
tetap berdarah
aku cuba merawat
namun, malangnya
luka itu hanya mampu bertahan buat sementara waktu
sekarang , ia berdarah kembali
aku ta pena lupakan die, malag bncikan die
jauh dari hati aku
cma aku tertnya - tnya mngapa
aku masih seperti ini ?
padahal die sedang bhgia dengn insan lain
dan aku ?
die ta pena igtkan aku , malah awal2 lagi
die suda lupakan aku
tp aku?
masih ta faham
aku bukan dalam keadaan yg baik
aku ta okay !
aku berpura - pura okay
berpura2 mcm tade pape, padahal aku SAKIT
susa nk terangkan pa yg ada dalam hati aku
pa yg aku fikirkan
aku tatau, npe aku cmni
aku nk life aku NORMAL
aku nak diri aku yg HAPPY 
mcm dulu 
aku nk sgt2 



2 ulasan:

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...

kita sama ja kan?dalam ketawa..
tetap ada tangisan :(

Messy Girl berkata...

org tatau pe yg kta rasa.. org hnya nmpk kita senyu dan happy