Sabtu, 15 Oktober 2011

Sedih :)

Ta perlu nk jelaskan apa2 dalam blog ni 
juz between ME & HIM
aku jadi SPEECHLESS
tatau nak kata apa bila die BALAS CMTU
yg pasti HATI AKU DAH HANCUR
my heart, its BROKEN again :)
and its HURT 

terima kasih kerana mempunyai niat untuk berkahwin dengan saya :)
kerana saya juga mempunyai impian yg sama
kenapa saya takot syg awk terlalu sgt
kerana sya takot awk ta mampu
sygkan saya sbyak tu 
kenapa saya mahu jarakkan hubungan kita
sb saya NAK TAHU sejauh mana awk perlukan saya
kenapa saya LUAHKAN pe yg saya rasa kepada awak
sb sya nak awak thu yg sya mula CINTAKAN awak
perlu ke sya jauhkan diri saya pada awak 
padahal sya perlukan awak 
perlu ke sume MASALAH selesai
dengan perkataan "TAKPELA"
ta selesai
saya cuba nak selesaikan
tp keadaan macam da kusut
sbnrnye ia bermula dengan salah saya
ta ptot saya cta pe yg saya asa
ta ptot sye luah pe dalam hati
sb saya tahu sye mgkin akan kehilangan awak
saya tanak
saya suka awak
tp pe yg saya nak wat
awak sniri ta yakin
awak sniri ikowt je
maafkan saya :(




3 ulasan:

ila berkata...

mungkin ade yg lebih baik untuk sis.
bersangka baik la dgn Tuhan

Miss Anis berkata...

skunk ny bia kita fOkus kt dri kita jew.....sabar yew.....

Messy Girl berkata...

tu la ...tengss ye korunk :)