Isnin, 3 Oktober 2011

ONLY ME !

pasni hnya aku dan diri aku 
takkan de owg len :)
it will be juz me 
and with whoever i pick
up to me

sume takkan okay dengan perkataan je
sume takkan okay , kalo kata OKAY 
well.. let me keep pretending like im okay
walaupun sbnarnye ta okay 
bia pretending mcm takde pape
padahal sakit hati hanya aku je tnggung
keep pretending like im HAPPY
walaupun sbnrnye im CRYING

kadang2 msej aku de tanda smiley
tp kdang2 org tatau , 
smiley tu bukan dari hati aku
ia hnya sekadar hiasan dalam mesej
yg best , tkde spe pun dpt kesan aku sedang bersedih
sb dalam msej, always de SMILEY
yg slalu tunjuk kononya aku OKAY
kononnye aku HAPPY

lastly to chipsmore
im waiting for your msej
but lastly u left me :)
i juz wanna text u
like u beside me
but u didnt do 
so kay
 juz take care :)
may allah bless you




3 ulasan:

Miss Anis berkata...

wei awat lak ny???

Unknown berkata...

kemon gurl!cheer up..ur frens is always by ur side..klu ad prob ap2 share ja..pdin&apple sdia dgr..n klu leh tlong ktaorg tlong k..
-pDin_pineapple-

Messy Girl berkata...

korunk mmg best pdin & apple :)
bia la k

anis : pnjg cter nye :) haha
tadepape la... huh