Isnin, 17 Oktober 2011

Letih Bekerja :)

Hari ni first tyme aku attend clients
untuk SIGNING LOAN :)
hahaha agak lawak la jugak
but pape pun aku SYUKUR sgt2
sb CLIENTS aku MELAYU
pasangan SUAMI ISTERI
diorunk mmg baik sgt2
nak di jadikan cita
depa kena amik dan SIMPAN
SALE & PURCHASE AGREEMENT
nth mcm mana aku bole terlepas pandang
aku terbagi kepada VENDORS
S&P yg ta di sign oleh lawyer aku
actually aku pun ta pasti sama ada aku bg lawyer aku sign atau tak
dan aku ta cop :ATTESTATION ONLY:
dan aku terpksa call CLIENTS aku blik
dan aku bg alasan yg munasabah kenapa
die kena hantar S&P tu balik !
hahaha aku pun tatau
camne IDEA BERNAS tu muncul
sok aku kena balik lambat !
dan ini antara aku dan JANET
ops! rhsia da terbongkar
hahaha
korunk simpan rhsia aku k :)

yg CELCOM ni mcm SHIT pun tatau la sb pe !
taleh nak sent MESSAGE

bye bloggers :)

2 ulasan:

Miss Anis berkata...

hahaha...semangat kerja nmpak....

Messy Girl berkata...

hahaha terpkse la beb