Isnin, 3 Oktober 2011

Hujan + Office

Pagi td ikotkan hati , mmg malas nak g keje
tapi setelah dipk bnyak kali kat atas katil
pada pukul 8.15 , aku bgun dari katil dengn malas nye
dan tros mandi :(
hujan still ta stop 
dek kerana mempunyai perasaan SYG terhadap keje aku
aku pun pack sume baju2 aku 
in case kalo basah , bole salin kan ?
mmg seperti yg dijangka, aku smpai tempat keje
dengan keadaan basah lencun 
so salin la, dalam hati mmg mnyesal mai keje 
hahahaha
after that, debaran menunggu signing 
pada pukul 3 ptg
seperti yg aku jngka jugak 
mmg bnyak kesalahan yg dilakukan oleh aku
sbnarnye aku nk luah sikit
td karen tegur aku pasal , keje aku bnyak ta COMPLETE
fine ! aku leh trime .. mmg tade masalah
tp sebelum aku nak bg sume document tu SIGN!
kat 5 kali aku soh JANET tu CHECK !
die iya2 kata COMPLETE dan sume btol !
but at last ????
mmg aku HANGIN la 
de ke korunk bg list , pe yg kena ada masa signing ???
aku kena pick up sume ?
okay la, pape sikit sume kena PICK UP SNIRI
tu bg ORG YG BOLE PICK UP SNIRI
hello! manusia sume ta sama la !
kalo hg jnis bole pick up tnpa tnya org 
tu hg la , mybe cara aku len !
haish ! aku mmg btoi2 HANGIN


SABAR JELA :)

Tiada ulasan: