Isnin, 1 Ogos 2011

Update Tros :)

Sedih sgt sb aku da start keje kat tmpat baru
hari2 bangun pukul 7.30 pg ..
da ta mcm dulu .. 
keje aku dulu RILEKS ja
skunk ? aduh ..
mmg LETIH dan PENAT
takde rehat 
kalo ada pun tyme BREAK 1 JAM
len pada tu aku kn tolong K.YATIE
sb boss aku JOLIN blom bg keje kat aku
tmbahan pula desk aku masih lagi takde
so wat mse skunk , keje aku tolong dulu
tp LETIH SGT2

td tg bz wat keje
ttbe aku asa SEDIH
actually , aku asa penat
PENAT SGT2
then tgh PHOTOSTART
satu DOCUMENT
aku tringat MY HERO
sumpah aku teringat die
smpai aku ttbe NANGIS
aku nk NGADU kat die
yg aku LETIH keje cni 
tp aku LUPA
die da takde dalam HIDUP AKU
tyme tu aku asa nak NANGIS
tp aku taleh aku kne KUAT
k, la nk MANDI
malam tu aku UPDATE lg :(
SELAMAT BERBUKA,abg ...
KAWAN2

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hmm,ak pnh ase pe yg hg ase dayah..xpa2.slow2..lma2 t ok punya..

tahniah dh dapat keja :))

Messy Girl berkata...

pena asa?skitkan.....
tengss... :)