Sabtu, 6 Ogos 2011

7 AUGUST 2011

da sebulan dari tarikh 7 JULY 2011
dan hari tu masih segar dalam ingatan aku
walaupun bwu saja SEBULAN :)
dan MEMORI YG TERCIPTA akan sentiasa segar
dah SEBULAN aku ta jumpa die
ta tgk die dekat2
ta men rambut die 
die slalu ckp
"awadd la ney bole minat JUSTIN BIBIR
nk termuntah abg tgk die "
haha ... jht kan die ..
ske kutuk JUSTIN aku 
actually , sume bnda aku igt sal die
ta mungkin aku lupa
da sebulan.. dan tatau smpai bla

ABANG.. NEY SYG ABG :)
SYG SGT2 ....



even u;re not around
not beside me , but still
i can feel you
i can feel the way u stare at me
the way u smile at me
the way you hold my hand
the way u said u LOVE me
and the way you took my heart 
i can still feel it :)

so STUPID i am 
haha 

\



I cant keep pretending like i hate him
because i do really love him !

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sabar la ek.. akk pun dah sebulan xjumpa si dia.. huhu..

Messy Girl berkata...

but he is still yours ,,, :)
DIE BUKAN MILIK DAYAH ....

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...

darl..gmbq ponpuan tdoq ats bayang2 tuh.....sedeyh sngt....kita sama kn?cuma ang xtau dia cm na..n aku tau..rafiq sedang bahagia :(

Messy Girl berkata...

erm..sedih kan ?
aku amik pic tu pasal tersentuh sgt..
mna hg tau rafiq sedang berbhgia ?
huhu..... RAHSIA HATI TAKDE SPE TAU :)