Selasa, 28 Jun 2011

Touching

Ada beberapa perkara yg die wat aku TOUCHING 
tanpa die sedar dan tanpa aku mnyedarkan bukan 
aku tanak sedarkan , aku ase cm hal kecik so , aku simpan dalam hati Selepas aku mkn SIZZILING CHICKEN NOODLES , 
kami pun otw nak balik tyme nk balik tu aku pun pgng lengan die
coz mmg style aku , kalo aku jalan mne2 aku ske pgng org :)
tp aku jd tersentap , tyme aku pegang lengan die ttbe die mcm tarik
ermmmm aku ta pasti la die ske atau tak tp aku trase kowt
pastu serba salah nk pgng atau x , kadang2 tgn aku ni automatik 
nk p pgang ! pelik2 yg kedua pada hari yg sama aku mkn fries ngn ice cream ( mc flurry ) mcm biasa la  style aku fries kalo dimakan bersama ice cream  mmg sedap , die plak kata aku pelik
tanpa buang masa aku nk la suap die sb nak die rasa yg fries dgn ice cream kalo mkn ta pelik pun gpon die ta pena try so aku nk la die try
tp pas aku suap die ta amik suapan tu 
seyesly aku sedih , sedih sgt tp cm besa aku diamkn je
aku tatau cmne nk act time tu , last2 aku wat bese
then tyme nk blik , aku dgr cter sal pekerja die
then aku dgr ayt die  Kalo camtu saya sanggup kerja hari Ahad'
aku da agak , so sepanjang atas moto aku diam je
SEDIH KOWT , sbnarnye SEDIH SGT2 
tp cm bese SENYUM dan TAK PERLU KATA APA2


tapi kan , bg aku die boss yg AMAT TEGAS 
tahu nak buang pekerja je :)
erm , nthla bg aku kalo nak buang pun
bergantung pada kesalahan die buat 
teruk atau ta teruk sgt 
manusia slalu wat kesilapan kan ?
ta salah kalo bg second chance
kan , abg ? haha


tapi ney respect abg 
sb abg mmg seorang boss yg baik
dan abg bertuah sb dapat assistance
mcm janu dan huda kan?
abg slalu puji diorunk
maknanye diorunk btol2 jd tulang
 blkang abg kan ?


TOUCHING !
TP TYME TU LA :)
AGAK2 KALO DIE BACA , AKU MNTAK MAAF LA 
heeeee (n_n)

*tp still de rse sedih , sb die ta pujuk . . 
haha :)

Tiada ulasan: