Ahad, 26 Jun 2011

One night Only

25 June 2011 ( 8.30 mlm - 12.30 t/mlm)
Aku kuar ngan die . . mula2 g makan kat GIANT BANDAR BARU
sizzling chicken noodles :) Nyum2 
walaupun tade la sedap mne , tapi aku mkn jugak la . cuma ta abih 
aku ase mesty die bajet aku control  padahal aku mmg jenis
ske sgt mkn ta abih kene plak ngn aku skunk ni yg tgh diet 
pastu kami pusing qb , babe mlm minggu kalo pusing QB mmg la ramai org so , aku mls stop . last2 kami lepak MCD :)
die blikan MC FLURRY , COKE & FRIES
lepak c2 sambil smbang2  aku tgk jam , oh awal lagi
tp sejuk gyla dalam MCD GREENLANE
aku ase cam beku , tgn die lak panas kowt 
mmg ta dapat aku mengerti !
Tp excited giler sb ta sabar nk tgk wayang cter RASUK 
pada hari ahad , tp last;ly tak jadi  . . 
erm...kalo ikowtkan hati 
mmg aku marah sgt2 , sedih dan frust 
tapi aku kne FAHAM die , walaupun aku jenis yg susa FAHAM org
tapi aku try dan cuba utk tak mrajok 
sebab pe ? sebab aku takot nk berharap pada dia 
bg aku bila aku berharap pada org , maknanye aku perlukan die
bila aku perlukan die bermakna aku amat menyayangi die
dan bila aku amat menyayangi die , bermakna aku terlalu mencintai die dan bila aku terlalu mencintai die , aku tidak akan mahu sesekali meninggalkan die tanpa sebab yg munasabah .
aku harap perasaa die pada aku sama , walaupun
aku msih blom yakin ngn diri die yg da bersedia nak aku jadi
TEMAN HIDUP 
tapi aku terima dia jd teman hidup aku , aku terima dia
hadir dan temani aku , di setiap langkah yg meyakinkan ku
KAU TERCIPTA UNTUKKU :)
sepanjang hidupku (n_n)




**Cuma aku blom rasa , aku istimewa dalam hidup die :)
kalo die baca , aku hope die ta marah atau trase 
sebab ni apa yg lahir dari hati aku (> <)