Rabu, 22 Jun 2011

Last Night

Last night pukul 11.30 mlm aku wat keje gila 
aku kuar ngan die p mkn MCD sampai kul 1.30 pg
hoho . . mmg gila kan ? ta penah di buat org 
aku lapar dan tringin nk mkn ais krim 
pastu kene tunggu  adik die balik
perut da lapar  hahaha
dalam hati geram gak tapi sabar je la :)
da smpai sne , die blikan SPICY CHICKEN MCDELUXE
nk dijadikan cter , aku mmg ta mkn bnda alah tu 
die da order , takkan aku nk halang duit die
ksian die mmg rse bersalah giler la 
da smpai tmpat duduk , aku tros hntam MCFLURRY  :)
sb mmg da lme tringin nk mkn pastu smbng2 ngn die
then die soh aku mkn burger aku pun mkn la perut tgh lapar ttbe dapat call daari BF aku , nk mara2 aku ! terbantutla pe aku nk mkn
then , tros aku moody mls nk mkn , dengan baik hatinye die abihkan
kmi still smbang2  malam tu die asyik kene ngan aku je haha  then tbe2 aku nk roti burger tu aku lak da cuci tgn  dgn baik hatinye
die suapkan aku haha , aku mmg suka coz mls nk cuci tgn  :)
tp dalam hati segan lak  org pndang 
sbkan aku mmg suka org suap aku mkn , jd aku lupa 
trasa mcm bpk aku atau mak aku yg suapkan 
pg td aku bru tringat  kmi bet spe yg kalah suap spe 
de hukuman .. tp aku tataula pertandingan tu msih berjalan atau x , hahaha  hukuman yg die bg mndebarkan aku :)

Tiada ulasan: