Khamis, 16 Februari 2012

Kisah Kami

Dia pergi meninggalkan saya
disaat saya sangat sukakan dia 
dan saya sebenarnya masih tunggu kehadiran dia
walau saya tahu dia sedang bahagia dengan insan lain 
walaupun sudah 7 bulan berlalu
namun hati masih ta mampu 
nak melupakan sepenuhnya
1 kata tak mampu terucap dari mulut saya
jika saya berjumpa dengan dia semula
tp hati saya mampu berkata2
bila saja sakit
saya akan teringat mak
dan teringat dia
bila saya sedih saya akan teringat mak
kemudian dia 
bila saya berhadapan satu masalah besar
saya akan teringat mak kemudian dia
#ALLAH mmg pasti :)

tapi kenapa dia?
 Ya ALLAH 
moga2 satu hari kau buka pintu hati aku
untuk lelaki yg layak mendampingiku
layak membimbing aku ke jalanMU
dan layak menjadi pemimpin kepadaku
dan anak2 ku 
juga layak mentaatkan dirinya padaMU
AMIN 



1 ulasan:

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...

kita sama dan serupa yg.....single itu da sebati dalam diri