Ahad, 12 Februari 2012

Pasal Hati la,

i dun care about LOVE :)

im sorry to said LOVE is not everything nowdays
Let Allah SWT decide it ^_^


okay, mlm ni status fb saya seperti diatas :)
anda sume mesty faham bahawa saya malas nk
BERCINTA olehh sbb itu saya akan cuba menjauhkan
diri saya daripada orang yg cuba nak SERIOUS dengan 
saya padahal saya sudah banyak kali bgtau die yg saya
tanak KAPEL2 atau BERCINTA :)

HATI saya mungkin BERBUNGA bila teringat dia
tapi HATI saya TA TERBUKA untuk TERIMA CINTA dia :)

SAYA sgt suka berkawan dengan JEJAKA 
sangat SUKA untuk mengenali JEJAKA
mna tau JODOH SAYA ada :)
tapi BUAT MASA SEKARANG
saya belum JUMPA 

saya mengaku terdapat 4 JEJAKA yg sgt2 MENCINTAI saya
tapi sayang , saya ta dapat menerima seorang pun daripada 
4 jejaka itu, 2 daripada mereka suda saya
anggap seperti SAHABAT dan 2 sekadar kawan2 saja
tapi saya tahu HATI MEREKA masih lagi MEMERLUKAN SAYA

KEJAM KAH SAYA?
saya hanya BERSERAH PADA MAHA ESA 
saya masih muda
jauh perancangan hidup saya 

SEKIAN ^_^

Tiada ulasan: