Isnin, 26 September 2011

Hopeless :)

Aku tak mampu memberi tumpuan kepada keja aku pada hari ini
Tumpuan aku agak terganggu disebabkan sesuatu perkara 
Hari ni hujan, cmne la  HERO
p keje eh?
mesty basah................
(kenapa bnda ni asyik bermain dalam otak aku?)
td aku makan ROTI PISANG & MILO AIS
tp aku ta makan, aku hanya pandang dan tros
sambung wat keje .
kemudian lagu TERCIPTA UNTUKKU berkumandang
di HOT.FM
mataku mula berair, tanpa berlengah aku teros
masok toilet dan melepaskan semua rasa sedih dan pilu 
yang tersembunyi dalam hati aku :(
tp pe yg aku bole wat?
menangis tp sebaliknya die sedang BAHAGIA :)
korunk tau tak , aku TA BNCI DIE LANGSUNG
AKU TA DENDAM die
cuma aku HERAN npe die ta ske aku ?
npe die MARAH aku sgt ?
npe die BENCI aku sgt eh?
pe SALAH aku eh?

aku RINDU
RINDU sgt2
da tatau nak wat cmne
mmg salah aku sb ta pena
CUBA utk lupakan die 



3 ulasan:

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...

soalan yg sama bermain di fikiran aku...
tapi tadak jwpn pun kn?
soalan itu terbiar tnpa jawapn..
now awek dia da pndai2 sound aku..tak padan ngn kecik

Messy Girl berkata...

cne tau tu awek die beb?

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...

tgkla status rafiq