Khamis, 22 Oktober 2015

3 Months To Go

Hey, There ..

Oh, Lagi 3 bulan for my wedding... Ok sorry , teruja, sedih, happy, resah.. semua ada.. 
Takut pun ada .. sebab rasa macam takut nak duduk serumah dengan bakal suami sendiri.... sebab takut kalau dia marah2 nanti... takkan nak menyorok bawah katil... haha. dulu kene marah dengan mak... kunci diri dalam bilik.. tapi lepas tu mak dengan ba akan datang pujuk.. i love both of them so much... lepas kene marah dulu atau kene pukul sebab nakal... they always pujuk balik.. gosh!! rindu nya zaman tu ... now merajuk, sakit hati.. sedih... haha rawat sendiri.... dulu pun mmg dah rasa lonely... even sekarang pun ttp rasa lonely.... 
kadang org bagi kita sait hati.. tapi bila kita bengang dengan cara dia bagi kita sakit hati.. kita pulak kena balik ... aku sangat bersabaq..... aku sedih... aku nak nangis... tapi aku tau perasaan ni sementara.. haha.. nanti happy la balik :) right? so i just need o keep strong thats all... until i get old :) 




Pic ni 3 years ago.. hahaha
Abg i really hope...everything change....
Ya Allah.. kuatkan hati aku sampai bila2...
Amin :)

Tiada ulasan: