Khamis, 9 April 2015

Lovely Twins's Birthday Surprise

You olls,
28/3/2015 yang lepas , twins i ATIE ZIEYA dapat kejutan for her belated birthday!
Well, i could feel that maybe next year or next next year i don't have time to celebrate her birthday due to i'm married or she migrate to Aussie... So i took a decision to surprise her on her 25th Birthday!

Aku mintak ANGAH tolong aku dalam hal ni!
Kumpulkan beberapa sahabat dan manusia2 yang die kenal
including MY LOVELY FUTURE HUSBAND sebab suddenly pagi tu dia datang penang

Here's the plan :

Pukul 5 petang ATIE ZIEYA datang rumah...
Lepak dengan dia macam biasa, kononnye nak bawak die dinner.

Pukul 8:15 keluar dari rumah menuju ke destinasi.
At the same time, ANGAH dan all the team sebok buat preparation for her!

Tiba2 jalan yg menuju ke destinasi TUTUP dan jalan teramat SESAK
aku dah nervous! dan stress... ah! Sudah.. apa kena pulak...

setelah 10 minit pusing dan merentasi jalan yang sesak akhirnya sampai...
Aku pun dah what's depa BE READY, GUYS... she's here.

and i'm so nervous... aku takut KANTOI... tapi nak dijadikan cerita..
setelah aku sampai ke destinasi, park our car and walk to the restaurant...
elok duduk.. ttbe one of my team, YAZIZ ada kat depan pintu...
Iwas like! OH! DAMN IT.. WHAT THE HELL IS GOING ON HERE.. HE SUPPOSE TO WAIT UPSTAIR.

tapi aku cool.. aku terus sapa "Eh! Yaziz.. hang buat kat sini.. aku tak sangka ada gak geng kita yang tahu pasal kedai ni"

Well... atie pun ada tanya beberapa soalan.. tapi selamat la die tak syak dan yaziz pun terus blah..

Everything still under my control...

So tgh sembang... tiba2, angah bawak kek yang kecik.. dan kami terus nyanyi lagi birthday termasuk abang2 yang keje kat kedai tu.. and she was so suprise.. but wait a minute! takkan tu je surprise die kan? hahaha!
Actually, she did not know that there was a huge birthday party dekat atas.

So, aku pun pura2 cakap.. Eh jom kita naik atas.. kat bawah ni panas la...
So semua setuju... kami masuk dalam.. dan ATIE ZIEYA menuju ke ats.. tiba2 ada lagu ONE DIRECTION AND SURPRISE!!!!!

Boom! gotcha you sayang! hahaha.. it's 1D SURPRISE PARTY ONLY ON YOUR BELATED BIRTHDAY


So, ATIE ZIEYA... if i could bring ZAYN MALIK or 1 DIRECTION to you .. I WILL.. perhaps ONE DAY :)

I LOVE YOU TILL JANNAH... ONE AND ONLY NUR AZZIANTIE. 




ini my LOVELY FUTURE HUSBAND, insyallah ^^



Aku dan ANGAH.
Thanks for everything ANGAH




niesa, ATIE ZIEYA with 1D TEAM




Birthday girl dapat KISS ^^




Ome with her boyfriend pun turut sama 
tolong! thanks ya










WE LOVE YOU SAYANG ATIE ZIEYA

1 ulasan:

Atie Zieya berkata...

omg!!!!!! birthday girl here couldnt thank enough as usual!!!! i will never forget this moment and will not!!!!