Khamis, 25 Disember 2014

Hati, Please Be Strong

Hey there,

Life agak complicated bila aku dapat tahu pasal satu hal ni.
Aku dapat tau dia dan dia keluar masa dia dekat sana.
Hmm, dan dia siap infom dia lagi yang dia dah pindah kat sana.
Kenapa ya, dia perlu inform dia yg dia dah stay kat sana?
Perlu ka?
Lepas inform, dia ajak dia pergi lepak dan minum minum
Lepas tu, dia text dia, ajak dia p teman beli kasut sebab dia
nak pakai kasut tu untuk satu hal ni.
Wow, isn't that amazing? Dia dan dia.
Keep texting dan Call perhaps.
Wow, dia dan dia.
Dia siap cakap yg bukan dia yang cari dia selama ni,
tapi dia tak tau la kenapa dia selalu cari dia.
Fuh, ayat dia!

Mengalir air mata aku.

Dia dan Dia.
tak pasti la kalau dia dan dia ada hati antara satu sama lain.

Aku yang jadi bodoh kat sini.
Selalu kena marah, kene tengking..
Kena everything.

Kadang kadang, aku tau dia sayang aku..
aku boleh rasa....
Kadang Kadang aku rasa aku pun blur...

*terasa nak nangis lak! radio berkumandang lagu alya - Sesal Separuh Nyawa-
tapi sulitku teruskan
Engkau jauh ke hadapan, Aku... tabah berjalan sembunyikan harapan

Dia cakap kat aku, kalau dia sayang aku, dia akan berterus terang.
Sebab selama dia dan dia berkawan, dia selalu berterus terang dan berbincang baik baik.
*Oh jadi dia nak kata dia tak sayang aku la! Sungguh pedas kata kata mu,weh

Tapi aku kuat, teruskan hidup dan sembunyikan semua perasaan ini. It's been like 3-4 month lepas punya cerita.

Tetap tiada ku lupakan
Indah setiap sentuhan
Cinta yang kau tinggalkan
Kekalnya berdampingan







Take Care, Guys!
I'm okay :)
Alhamdulillah dan Insyallah 

Tiada ulasan: